Doe geen zaken hier
Ik maak er geen woorden aan vuil voor dit bedrijf maar wees gewaarschuwd
O.p.l.i.c.t.e.r.s
Julie naaien klanten
En ik wil niet eens meer dat je naar mijn scooter kijkt
Dus ik wil geen zaken meer met jullie doen en ja ik heb al leen betere monteurs gevonden die beter zijn dan jullie
Reactie van de eigenaar:Beste Edwin,
Jammer om je review te lezen, al kwam deze niet geheel onverwacht. Tijdens ons telefoongesprek gaf je al aan dat je een negatieve review zou plaatsen wanneer wij niet aan je verwachtingen konden voldoen. Ik heb daarbij aangegeven dat wij geen zaken willen doen onder dreiging of wanneer ons personeel op een onrespectvolle manier wordt benaderd.
Toen je ons belde over het probleem met je scooter, hebben we direct gevraagd of we een afspraak voor je konden inplannen 🛵🔧. Je gaf aan dat je baas van mening was dat je de scooter niet kon missen. Daarop hebben we samen gezocht naar mogelijke oplossingen.
Op jouw verzoek voor vervangend vervoer hebben we aangegeven dat we een leenfiets beschikbaar hadden 🚲. Dat was voor jou geen optie, wat natuurlijk kan — maar helaas konden wij op dat moment geen ander vervangend vervoer aanbieden.
Ondanks dat de garantie van je scooter al meerdere maanden verstreken was, hebben we toch aangeboden om rustig mee te kijken naar het probleem 🔍. Zoals je zelf aangaf, ging het om een nieuw probleem dat plotseling was ontstaan en zich eerder niet had voorgedaan.
Geen van de voorgestelde oplossingen bleek voor jou passend. We hebben zelfs aangeboden om in gesprek te gaan met je bewindvoering om samen tot een werkbare oplossing te komen 🤝.
Wat we daarbij wel opvallend vonden, is dat er in plaats van verdere communicatie uiteindelijk een plaatje van een middelvinger naar ons werd gestuurd📱. Dat draagt helaas niet bij aan een constructieve oplossing.
Je opmerking dat “de klant altijd koning is” willen we daarbij graag nuanceren 👑. Onze klanten staan absoluut hoog in het vaandel en we doen dagelijks ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Respectvolle omgang met ons personeel blijft voor ons echter altijd prioriteit nummer één. Wederzijds respect vormt voor ons de basis van goede service.
Wij staan altijd open voor respectvolle communicatie en denken graag mee in mogelijkheden 💬, maar stellen daarbij duidelijke grenzen aan hoe met onze medewerkers wordt omgegaan.
Gezien de manier waarop het contact is verlopen, kiezen wij ervoor om geen verdere dienstverlening meer aan te bieden.
Wij wensen je succes bij het vinden van een andere scooterzaak.